Thursday, August 7, 2008

Kekasih ku meragam


Aku minggu lepas..siap ku belai dan belek-belek badannya yang selama ini ku hanya ku hantar ke spa saja untuk bersihkan...Entah mengapa aku membeli semua kelengkapan mandian jenama best tuu amway yang merabakkan duit poket ku semata-mata untuk membelai kekasih ku ini.... Namun rupanya belaian ku dibalas dengan perangai meragamnya... semalam 7 ogos..tiba-tiba semasa nak sampai ke tol kekasih ku terbatuk tiba-tiba dan terus terdiam..aku panik... tak tahu tak nak cakap apa... aku hampir nak nagis tapi aku selalu berdoa padaNYA .. andailah kekasih ku ini meragam permudahlah urusan nya. Allah memakbulkan doaku rupanya.. tiba-tiba peronda Silk dengan senyum-senyum datang dalam masa 3 minit setelah kejadian.. ..hai mengapa macam nak nagis...semasa tuu kereta ku dah berasap..aku tak tahu puncanya... gambar no 2 tuu ntah siapa nama nye..katanya jangan panik..ade kamera tak? amik kami haa tengah buat cpr kat kekasih mu...aku pun terus lah mengambilnya. Mereka menyangkuk kereta ku..dan aku bertanya nak seret kat mana kereta niee...langsung mereka berkata ingat kereta hang niee guni basah kee nak heret2...aku tergelak...dia orang kata bukan heret...tarik ke workshop.. aku gembira kerana mereka semuanya nampak relax sahaja....maybe aku perempuan yang lemah lagi tak berdaya.... mereka membawa ke worksop berdekatan.... peronda silk kata...itu petanda order kereta baru leeee..... aku menyegih ajelahh gamaknya...
Formen kata kereta aku niee kena baiki dalam masa 3 hari baru siap... alamak cam nee nak gei kerja niee.... orang yang terbayang dibatu jemala patik ialah heee ......try contact dialahh...mana lah tahu dapat membantu...bukan dapat membantu lagi dia bagi guna keretanya...heee....10q...10 q...kerana perihatin dengan pemasalahan aku.... semuga Allah memurahkan rezekinya dihari-hari mendatang.....amin.....

1 comment:

  1. owh kesian kak mah. dapatkan kete vios ek? huhuhu...

    ReplyDelete