Monday, August 18, 2008

Kereta ku rosak konon nak barulahh...


Haaa....minggu lalu oleh kerana kebengangan aku dengan kereta aku tiba-tiba buat hal....aku mengambil keputusan kononnye nak tukar kereta lahhh..heeee....first sekali try uji pandu Nautica lahhh..best jugak..yang pandu bukan aku...apelagi kalau tak Ma... best gila..tapi mahal mak datuk....
Bila difikirkan aku niee buat hutang lagi...gaji x seberapa tapi ade hati nak beli kereta yang mahal..tapi dapat lahh merasa naik nautica...bukan ape tak lahh termimpi-mimpi lagi... Kemudian try pulak honda city..pun macam tuuu...cita-cita nak beraleh arah...bila ditengok aku kena bayar balik kat bank..lepas tuu kena beli baru...baik x yah lahh...Ma kata pakai ajelahh kereta yang sedia ade...so masaaalah lain pulak..cina workshop tak buat sangat betul-betul kereta aku...bunyi sana bunyi sini..habis jugak duit bulan niee dengan kerena kereta aku...Namun macam tulahhh dah selama niee kita pelanyak kesana kemari...habislahh kan kan.... cuma silap sikit aje aku lupa tengok2 air ..itu yang buat kering..n panas..kebocorang kat injin berlakau..itu yang berasap...mengikut kata China tulahh...kalau tipu dia..tipu lahh aku.......namun tak sepatut aku try mencari yang lain...apa-apa pun aku tetap bershukur bila kereta itu masih berkhidmat dengan ku... kasih sayang ku tetap kukuh..walaupun dia telah cuba menduga aku dengan kerena mogoknya..... terima lahh dia seadanya.....

No comments:

Post a Comment