Sunday, August 24, 2008

Akhirnye pergi MAHA lagi...


Aku teringin nak ke MAHA... tiba-tiba anak buah aku call dia orang nak ke MAHA tapi tak reti nak pegi..so aku tengah dok golek2 atas katil bingkas bangun bersiap dan dia orang janji tunggu kat Masjid UPM... sememangnye bukan gairah nak pegi tapi nak penuh masa lapang aku jee...setakad tengok sayor biasa lahh tengok kat Tesco, pasar tani, pasar pagi...tapi nak gak pegi... aku dengan 5 orang anak buah aku naik trem...hee..kelakar kata Five itu bukan trem itu traktor... aku dengan Anor bertekak jugak..dia kata nak pegi tengok lembu..aku kata sementara panas niee elok kita rayau dulu kat Bazaar... haaa aku menang...sebab aku dah tahu sikit2 selok belok masa pegi dengan MA.... dia nie pun satu...x nak jalan bila dah sampai... penat pujok...nak buat macam orang dah tak nak...


Kali niee pun macam niee aku ingat relek jee santai-santai..tapi x leh jadi Qistina nak berdukong lahh pulak...berat tuu badan dah debab...lama-lama 2 jam ronda-ronda aku dah mengaku kalah..penat lahh sebabkan Qis nak berdukong..Anor langsung x nak pengang adiknye hilang jelita kononnye...dah ade dua tiga orang doktor2 yang kenal aku sangka anak aku....aahhh belasah ajelahh....sakit perut c Dilla ketawa....sebab dia pun turut berlakon panggil aku mama...apelahh punya anak buah aku nieee....


Seronok memang seronok tapi panas...aku tak lahh jalan semua..sebab nak pegi dia orang sibuk nak pegi umah abang ade doa selamat...heeee selamba pegi makan...x lahh nak rasa bersalah untuk membantu masak kee...tapi memang sepatutnye kena buat macam tuu..dia orang biasa buat macam tuu...heee aku tak pegi sebab penat gila..baik aku tidor .....lagi best gila......

Kiranye MAHA akan berjumpa 2 tahun lagi ...yang entah ape2 lagi teknologi yang dipapirkan...layan ajelahhh....

No comments:

Post a Comment