Thursday, September 4, 2008

HUJAN...


Dah seminggu dahh tambah pulak dalam bulan puasa niee..hujang agak tak menentu...kesian orang jual makanan kat pasar Ramadhan....aku teringat masa aku kecik2..emak aku berniaga jual kuih untuk berbuka puasa....sememangnya akulah kena menjaja makanan dari rumah kerumah ...tak sampai 45 minit hasil jualan aku habis... seronok sesangat..masa tuu x ade pasar ramadhan..sekarang niee aje dah jadi kemestian... semalam aku gie tukar barang kat Alamanda sama dengan Ma...alamak waktu balik hujan lebat sesangt..aku minta Ma bawak ...selamba aje x nak bawak aku niee kalut sikit dengan air..sampai hati biar akau bawak kereta..siap bebel tuu...haaa aku niee memang suka dengan dia bebel....telinga aku nie dah rabik2 denganr dia bebel.....sememangnya dia banyak beri tips memandu berhemah...sebelum niee aku bawak kereta asal jalan aje..asal gerak jeee...haaa dah berasap kereta baru lahh tahu cam nee memandu dengan berhemah... hujan-hujan macam niee yang suka katak lahh ...dia lah menyebab hujan turun......katak2 kau niee comel tapi mengapa orang selalu memburuk-burukkan dirimu...x pelahh katak nanti satu masa satu ketika aku cium kau dah pasti jadi anak raja yang handsome...apelah aku melalut niee...yang sebenarnya nak cerita pasal hujan jeee....hujan bulan puasa tidak memenatkan diri ini....dingin...

No comments:

Post a Comment