Monday, September 15, 2008

Silap makan.. temikai ohh semangka...



Aku amik cuti1/2 hari nak uruskan beberapa soal harta pusaka aruah kakak aku... dah selesai aku nak kerja...tapi tiba-tiba badan-badan aku berpeluh..kebetulan aku period..mungkin sebab tuu kot..aku nak kerja dah tak boleh terus balik...hisss tiba-tiba aku muntah tak henti-henti..sakit perut terlampau...ape silap nye yee..aku bersahur malam tadi makan meehoon... ntahlah ade yang tak kena niee...semalam ohh..yee aku makan buah temikai..memang aku niee gatal sikit dah tahu aku tak boleh makan temikai sejak azali lagi aku bedal.. mana boleh tahan..tengok merah nye... nasih baik aku sempat balik umah...bilik ade bilik air.. senang ekses..kalau kat umah mak aku mahu letih aku berlari turun tangga berkejar nak muntha... mula aku alahan jam 12.00 hinggalahh jam 12 malam masih macam tulagi..aku tak makan ape..

Cuma makan korma saja yang larat aku mamah... sekarang niee mual masih lagi ade...apelahh temikai nieee tak sayang ngan aku... aku suka kau temikai...tapi kenapa kau tak menyukai aku...aku ingat kita boleh bersama sampai bila-bila tapi badan aku tak leh terima kau reject.....ini sebab mak tak memantau aku makan...selalu nya dia akan pukul tangan aku bila amik sepotong temikai... muka aku pun naik sembab....

Pelik lahh aku niee temikai adalah musoh no 1 aku dalam pengambilan buah2 an dalam badan aku..... kadang-kadang aku boleh sesak nafas...pernah sekali tuu aku boleh terlantar 4 hari muntah2 dan pening-pening macam makan racun tikus lahh pulak..... doktor selalu memesan jangan amik walau sepotong pun...aku niee dah langgar pantang...haaa nak test jee mana lahh tahu okay pulak kan...tapi tak juga...sebenarnya Allah telah menarik nikmat nye kapada aku...tapi aku bersyukur cuma satu jee aku tak boleh yang lain masih banyak lagi ...nak di baham... makan ajelahh... yang sibuk2 nak makan yang tak leh makan..memang sah gatal lahh tuu....aku angin niee adik aku hadiahkan aku bantal temikai...angin satu badan aku....

No comments:

Post a Comment