Sunday, December 14, 2008

Membeli Belah Buku..





MPH... surga buku.. Aku pergi shopping pada Hari Sabtu dengan adik dan anak-anak buah.. best gila aku.. macam tak ingat baget dalam dompet aku. Akhirnya aku beli 4 buah buku motivasi dan 2 novel dan 2 buah buku agama itupun sebab adik aku dapat kemudahan di bank negara 50% awal pertama. Adik aku hanya membeli novel untuk anak daranya yang itu pun dia bagi limit hanya 10 sahaja... dah jatoh rm 10...mana tak gila... Nampaknya aku dah jadi ulat buku... Aku ada membeli untuk Ma... itupun buku kehendak yang di cari tak ada ..mana-mana buku aje aku agak ala2 dia suka aku beli lahhh... Hari Ahad...aku bergasak pergi midvelly dengan Ma.... memang mabuk buku kita orang...aku hanya larat 3 buku aje itu pun disaring... sedangkan Ma beli sampai 11 buku....fuh... ulat buku tuu...walauapa pun kegembiraan untuk membeli belah dalam erti kata ..bijak membeli ..letih membaca......

No comments:

Post a Comment