Tuesday, July 29, 2008

Aku, bag, kasut dan Dia..



Cantik nye handbag aku..banyak sangat aku manjakan diri aku untuk 27Julai niee...aku hadiahkan diriku sebuah bag tangan..... setelah melihat bag yang ku bawa tuu nampak dah rosak..pun bagitu itu pilihan dari MA yang tak jemu-jemu menemani aku. Terima kasih kerana sabar dengan kerenah aku yang itu tak kena..yang itu tak kena.....sebenarnya kalau pegi sorang-sorang pun aku berperang jugak kat diri ini..semua nampak cantik tapi bila bawak balik selekeh lahh pulak...tapi bila kawan2 yang lain kata cantik ...okay lahh tuu kalau dia kata tak cantik mahu aku guling2 tak terima kenyataan....

Yang paling memenatkan mencarik kasut..aku suka clark..ntah mengapa aku berminat suka clark kerana kasut ku 6 tahun dahulu last beli bersamanya telah rosak..aku ingin jugak carik serupa walaupun tak sama... dah hampir 4 kedai...esok nya sambong lagi...aku rasa bersalah MA menemani aku... semua tak ade saiz...mungkin duit aku tak laku kata MA....mana boleh aku carik sehingga satu supermarket aku pegi sebesar-besar tuu saiznye tak ade...lama-lama aku akur juga..bahawa kasut clark itu tidak membenarkan aku miliki bersama kenangan dengan nya...carilah kenangan baru bersama jenama kasut baru...itu pun setelah penat memilih akhirnya aku terima dengan hati gembira sepasang kasut atas pilihan MA yang katanya cantik...tak tahulahh mungkin penat kot declare cantik jelahh..haaaa supaya aku tak melalak carik clark...terima kasih kerana sekali kena dera....tapi dari raut wajah nye dia tidak memaksa dirinye menemani aku...iklas...

No comments:

Post a Comment