Sunday, July 20, 2008

Tak sempat-sempat...


Beli novel ingat nak baca...dah 6 bulan berlalu tak habis-habis baca.. novel ni sekadar nak umpan tidor aje.... ingat masa study pengang aje nota tak sampai 5 minit dah pun lelap. Bila dah habis study tak lahh macam tu..kena pujok mata tuu biar letih baru lahh pegi tidor....Dah banyak2 novel kat umah nie naik rimas lahh pulak nak buang sayang ...bilik belakang tuu tempat aku susun kat rak buku aku tuu itupun dah tak muat-muat.... Rak buku itupun mintak abang Man sebelah rumah tolong belikan. Nasib baik dia ofer tolong belikan. Jiran yang paling baik sepanjang dia hidup berjiran bagitu kak Nah dan anak-anaknya.... Kalau dia tahu aku tengah buat assiment dia pasti bagi makanan kat aku..siap telepon mintak buka pintu.... Tapi aku sentiasa membalas balik pinggan nye dengan beberapa ketul muffin dengan mee sup aku lahh..yang dia sentiasa puji aku punya masakan bikin menjilat jari....aku tau bukan sedap mana pun berbanding dengan ...nasi kerabu dia tuu..dulu tak reti makan mendelah digaul2 lepas tuu makan jee macam tu...now dah reti lahh... Apa kabar agaknya kak nah dan abang man ...semuga sihat walafiat disamping restorannya yang maju. Aku rindu dengan teguran baru balik As.... Gas yang dia tolong belikan pun tak ganti-ganti..manalahaku nak masak beriya2. Rajin masak..alamak rosak diet aku...montel....


No comments:

Post a Comment