Monday, July 14, 2008

Apa yang aku buat.....



Apa yang aku lakukan atas dasar pemikiran yang waras... Malam tadi ntah mengapa aku terlanggar pantang ..luar dari pemikiran aku... aku sedar aku tidak boleh menzalimi diri aku dengan merajuk pada sesuatu trajidi menimpa diri ku..

Walaupun aku ucap terima kasih ...kerana memberi aku kegembiraan..dan aku mampu senyum untuk seketika.

" Terkedu aku dengan tag yang diberinye.... "never look at what you've lost....always look at what you've got.... perlukah aku mentafsir akan kata-kata tuu...sememang nye kadang-kadang aku terlalu memikirkan kehilangan dalam hidup aku... sehingga aku abaikan ape yang ade di depan mata aku...x pelah kalau kata2 itu just kata2 untuk aku ...aku berbaik sangka...tq segala-galanya..memboleh kan aku senyum dan ketawa buat seketika.....

2 comments:

  1. chylee myrah xbuat apa2 pun...wah canggih la blog ni...ada gambar org berdoa..mendalamnya pengertian gambar tu...

    ReplyDelete