Wednesday, July 30, 2008

Paling ku suka...lagu niee


ku tutup mataku
dari semua pandanganku
bila melihat matamu
ku yakin ada cinta ketulusan hati
yang mengalir lembut
penguasa alam
tolonglah pegangi akubiar ku tak jatuh
pada sumur dosa yang terkutuk
dan menyesatkan cintaku
andaikan ku bisa
lebih adil pada cinta kau dan dia
aku bukan nabi yang bisa sempurna
ku tak luput dari dosa
biarlah ku hidup seperti ini
takdir cinta harus begini
ada kau dan dia bukan ku yang mau
oh tuhan kuburlah hatiku
(how can I…………………….)


Macam best jee.. lagu niee kat handset aku lagu niee..tapi msglahh...bila hantar msg aku dengar lagu baru buka ...adik aku pun dah marah...jangan kan adik...polis...ketua kampung...PM, VC, TNC....MA... heeee lambat balas...msg... lagu niee sakadar lagu..yang best tuu dia tutup mata...lepas tuu dia ingat mata orang lain...lepas tuu dah tutup mintak orang pengang dia supaya jangan jatoh....ape2 ntah...lepas tuu dia nak compare dia pada nabi.....nabi tutup mata buka mata ingat Tuhan... ini tak tutup mata ingat yang dia suka..memang lahhh sah-sah tak sama dengan nabi.....tapi apa-apapun memang best lahh lagu nieee.....best sangat..bagi 7 bintang lahh...yang tiga bintang tuu aku simpan ..mana boleh bagi semua.....

No comments:

Post a Comment