Tuesday, July 15, 2008

Betul ke nak pintal-pintal....

Hiss dah 9 hari aku puasa Rejap.. Sungguh mengembirakan aku telah turun 2 kilo tuu..kah kah..bukan apenye suka tengok berat badan niee turun mendadak... Jadi aku selama niee...memang kuat makan...hisss...cepat naik cepat turun..
Aku boleh mampu tersenyum mendengar cerita dari MA .. sekian hari sekian berani dia.. Dia ingat tak berkesan dalam perut hati aku niee...x pelahh aku bagi ruang untuk dia. Apa-apa pun terima kasih kerana mampu memberikan aku tersenyum buat hari semalamnya... Memang aku nak tengok cam ne dia nak memintal nama aku di awan.... aku takut pintal punya pintal tersimpul mati..dah lain jadinye...Ruang untuk nye aku telah peruntukkan supaya dia tidak jadi membuat penawaran... walaupun permintaan aku tinggi..nampak dia okay jeee...okay mendenye..aku selalu perang dalam perut aku nieee....

No comments:

Post a Comment