Thursday, July 10, 2008

Hari ini Hijau..

Carik2 baju..aik..ade baju kurung hijau...aku senyum dan terus gosok leee...hisss dah lama tak pakai baju niii adelahh setahun..mungkin baju niee nampak aku gempal...nampak aku montel...yang aku tahu aku hanya boleh pakai sekali jee masa raya...

Tak pa...aku carik tudong lahh pulak..bila jumpa tudong pulak teringat ade kenangan dengan tdong niee..aku bertekak dengan jurujual bangla yang agak memaksa aku membelinye..salah ke aku tanya harga bukan semesti nya aku hendakkan..tapi dia kejar aku sampai pintu keluar Tesco...orang pun dah banyak mata memandang...mesti dia ingat minah niee dah cilok tudong ..itu sebab kena kejar...

Ade tak de aku beli gak lahh...ini lahh aku pakai..kerana kemarahan aku telah hilang setelah kenangan itu agak kabor dari ingatan....

Hari niee jumaat ape benda yang aku buat...aku teringat arwah OP..n ateh aku dah meninggal..aku sedekah surah yassin..memang selama ini mereka berdua sentiasa dalam ingatan aku..tambah pulak OP... al-fatihah..

No comments:

Post a Comment