Monday, November 24, 2008

Ingin Ku Chylee Hatimu.....yang dungu....


suka tak? Ascii fail niee...


(¯`·._.·[ (chylee) ]·._.·´¯)
¨°o.O (Yang Pedas) O.o°
×÷·.·´¯`·)» (ChyleeHijau) «(·´¯`·.·÷×
· ··^v´¯`×) (chyleeYang Panas) (×´¯`v^·· ·
,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸-(_ (hot Chylee) _)-,.-~*'¨¯¨'*·~-.¸
- - --^[ (chyleeMulutDia) ]^-- - -
•·.·´¯`·.·• (ChyleeMata Dia) •·.·´¯`·.·•
`·.¸¸.·´´¯`··._.· (Nak Chylee?) `·.¸¸.·´´¯`··._.·
(¯`·._) (KeranaChyleegulai KuPedas) (¯`·._)
¯¨'*·~-.¸¸,.-~*' (Chylee yang X Pedas) ¯¨'*·~-.¸¸,.-~*'
Oº°‘¨ (Sampai HatiKau chylee) ¨‘°ºO
׺°”˜`”°º× (ChyleedimanaKau) ׺°”˜`”°º×
.·´¯`·-> (HissPedasnyaChylee) <-·´¯`·. <º))))><.·´¯`·. (NakKuchyleeMulutMu) ¸.·´¯`·.¸><((((º>
- -¤--^] (chyleeYang Merah) [^--¤- -
~²ºº²~ (Chylee Hijau) ~²ºº³~
._|.<(+_+)>.|_. (anakChylee) ._|.<(+_+)>.|_.
..|..<(+_ (Chylee ku Sayang) _+>..|..
-·=»‡«=·- (Sayang-sayangC chyleemerah) -·=»‡«=·-
•°o.O (Siapa Makan Chylee????) O.o°•
––––•(-• (Kemana chylee ini?) •-)•––––
(¯`•¸·´¯) (Chylee yang busok (¯`·¸•´¯)
··¤(`×[¤ (chylee yang layu) ¤]×´)¤··
—(•·÷[ (tampok Chylee) ]÷·•)—
·ï¡÷¡ï· (Ingatan Chylee) ·ï¡÷¡ï·
·!¦[· (Segarnya IngatanChylee) ·]¦!·
°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ (apalahhh Kau niee Chyleee) °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
;)°¨¨°º"°¨¨°(*)(_.·´¯`·«¤° (Mengapa chyleee) °¤»·´¯`·._)(*)°¨¨°º"°¨¨°;)
»-(¯`v´¯)-» (aku suka Chylee) »-(¯`v´¯)-»
°l||l° (chylee yang segar) °l||l°
•°¤*(¯`°(F)( (Jangan Sedih chylee) )(F)°´¯)*¤°•
—¤÷(`[¤* (Senyumanmu chylee) *¤]´)÷¤—
¸.´)(`·[ (Chylee Bahgiakah Kau) ]·´)(` .¸
·÷±‡± (Merahnya Chylee) ±‡±÷
+*¨^¨*+ (Sayang sayang Chylee) +*¨^¨*+

Teringat aku masa mula-mula komputer diperkenalkan...masa tuu guna mainframe...guna bahasa MAPPER... haaa aku suka bermain-main dengan Ascii fail... kalau aku type nama aku sepanjang-panjang autput tuu nama aku lahh...kalau aku taip selamat datang woiii....berjela-jela tulisan nya keluar....itu kalau boss tak ade leh lah print ...terhad lahh konon..kertas komputer mahal....yang paling best bila aku lakarkan potret...fuhh....kelas...ascii akan menterjemahkan gambar aku lakar tuu macam gambar aku....kah kah kah...sekarang niee aku tak simpan lagi selepas aku mengemaskini almari bilik aku.....kertas tersebut dah pun kuning dimakan hari...ade sikit lipas-lipas gigit..dengan ulat-ulat buku... so aku buang aje.. tiada kenangan yang dapat nak digambarkan...sekarang kalau nak carik macam niee lagi jenuh lahh...

Dah Canggih dah...sistem niee pun dah jadi sejarah..komputer jenerasi ke 3..sekarang niee dah masuk jenerasi ke 5...mana lah nak sama kan ...apa yang dihidangkan hari ini dengan dulu-dulunya... best gila masa tuu...sedikit pelajaran yang dapat dari hasil pandai-pandai sendiri tunjuk lagak..dialah orang yang bijak komputer..sikit-sikit kalau masaalah tang komputer panggillah....macam kita niee jadi superwoman yang tahu serba tahu tang komputer... tapi kalau nak bezakan sekarang niee....haaa jangan lahh anggap diri tuu pandai sangat.... orang lain lagi pandai..kadang-kadang kita niee banyak tertinggal dalam beberapa perkara.. bila lahh agaknya kita akan jadi pandai segala-segala tang komputer...soo....gunalah balek ascii fail sebagai kenangan masa-masa dulu....heeeeeeee

1 comment: