Sunday, November 2, 2008

Ku renung lagi masa semalam, hari ini dan bakal menjelang...


Sehingga hari ini..aku pun tak paham apa yang patut aku lakukan untuk diri sendiri dan untuk orang sekeliling aku.... Kadang-kadang aku terlalu sayu melihat kan hari-hari lepas bagitu sahaja tanpa melakarkan apa-apa pun peristiwa..

Kalau hari ini aku belajar satu benda... besok aku belajar satu benda lagi....lama2 ilmu aku banyak...banyak ilmu yang perlu dalam hidup ini... berkawan berilmu pun kena tahu jugak....kerja dengan berilmu... makan cara berilmu pun boleh jugak...

Aku kira hari ini aku macam tak adil pada diri aku... sedangkan ade beberapa yang perlu aku buat.. ape yee... hari ini aku macam tak selesa lahh dengan keadaan sekeliling..mungkin kerja macam ade dengan tak ade...

Tadi tengok meter kereta macam nak kena service aje... duit lagi tuu.. aku sekarang try nak berjimat.. tapi semakin berjimat semakin banyak pulak cekadaknya...

cam ne ekk....

No comments:

Post a Comment