Wednesday, October 29, 2008

Apa yang tinggal....

Apa yang tinggal... aku pun tak tahu.. tapi aku rasa hairan...ramai yang minta maaf dari aku..apa dosa dia orang pada aku yeee... masing-masing membisikan pada telinga aku minta maaf kerana selama ini aku banyak burok sangka pada aku....

Aku terkedu sekali..patutlah aku rasa gelisah ajeee..dan mata aku bergerak2 kekanan..kata orang tua-tua...dahulu..menandakan orang dok mengata atau mengingati..sama banyak maknanye..

Kadang-kadang aku tak dapat nak membendong airmata aku sendiri kerana aku membuatkan mereka banyak berfikir diri aku....tak pelah mungkin aku niee jenis tak suka bertanya apa dia orang kata..betul ke...itu semua atas diam dan diam sejak kebelakangan aku nie...

Aku merasa bertuah juga pada kawan-kawan aku hadir kerumah aku meraikan aku...ramai yang tak sangka yang hadir turut hadir.... memang mereka sudah lama hendak kerumah aku dikampung tunggu dan masa sahaja...

Aku juga mengucapkan ribuan terima kasih juga pada kawan-kawan aku memberi hadiah berbagai-bagai semasa aku konvo...terlalu mewah aku mendapatnya sehinggakan brouse pun banyak gak.. terima kasih..

No comments:

Post a Comment