Tuesday, October 21, 2008

Pulangkan dompet ku yang hilang...


Semalam dia masih berada disisi aku.... aku masih lagi mengisi apa-apa yang penting dapat ku himpunkan secara peribadi.... Tapi kini tiba-tiba aku tersedar dimna dompet aku tidak lagi bersama aku. Aku mencari-cari kesana-sani untuk memastikan adakah pasti hilang atau aku salah letak. Aku mula jadi resah... kenapa dompet ini lenyap dalam gemgam ku... mengapa boleh hilang? cuai kah aku? Aku dudok termenung dan air mata aku berlinang... dalam diam aku menjadi penghiba...dimana aku akan cari dompet aku... siapa yang mencurinya? Tidak cukup kah jagaan ku terhadap dompet ini.... Dompet ini masih baru dalam hidup ku. Baru 6 bulan bersama kemana sahaja akan sentiasa bersama aku... Masih belum sempat aku meletakkan beberapa isi penting yang patut ku isikan dalam dompet ini..... tiba-tiba hilang... dompet kenapa kau pergi bagitu sahaja dalam hidup aku...sudah ku membuat report ke polis... siapa polis dalam pencarian dompet ku? Dia kah aku patut beri tanggunjawab mencari dompet ku ini? Sedangkan dompet ini masih membisu tanpa beritu.... Duhai dompet kau dengan lahh rayuan aku..kau kembali lah pada aku semula..kerana kau sangat-sangat penting di sebalik lipatan-lipatan dompet ...

Pulangkan dompet ku hilang......

No comments:

Post a Comment