Sunday, October 12, 2008

Kemalangan Kecil ku....

Ntah ape tah aku terlalu cuai..mengalami kemalangan kecil semasa raya ke 2...tak sihat sunggoh masa tuu...dok merap dalam bilik menahan kesakitan...ramai jugalah tetamu yang hadir...semua tanya aku kerana sajian masa tu ala2 kadar tak ade yang mengenyangkan. Apakandaya aku tak boleh melakukannya..... Sehinggalah jam 5 petang aku tak dapat menahan kesakitan menanti adik ku pulang dari kampung baharu lahh dapat rawatan di KPJ....mahal mak datuk...habis bajik aku nak beli baju konvo... 5 hari aku mendapat rawatan di sana memandangkan cuti perayaan tiada klinik panel yang buka...

Aku rasa terima kasih pada JMdR datang merawat aku..kebetulan baru balik dari Sweden membawa ubat untuk ku setelah aku mengadu aku sakit. Sesunggohnya dialah penyelamat masa tuu..sehingga sekarang aku rasa terhutang budi pulak dengan kesunggohan nya menjaga aku dalam keadaan tak berupaya.... aku tak mahu menyusahkan keluarga ku yang selalu simpan ape kepayaan hidup aku..tapi ntah mengapa bila aku dalam keadaan terdesak aku terus mengghubunginya...alhamdullillah aku dah kembali sihat...bahkan seperti sedia asal.... aku bersyukur atas pertolongannya...

No comments:

Post a Comment